plan trzymiesieczny

PLAN TRZYMIESIĘCZNY

Co to jest?

Plan trzymiesięczny obejmuje prowadzenie indywidualne w zakresie diety i aktywności fizycznej,  zmianę nawyków krok po kroku, zalecenia dotyczące badań laboratoryjnych oraz stałe monitorowanie postępów i coaching dietetyczny.

Konsultacje odbywają się poprzez e-mail, videorozmowy lub rozmowę telefoniczną. Kontrole z wypełnionym dzienniczkiem żywieniowym odbywają się co tydzień. Masz również przywilej kontaktu tak często, jak tylko tego potrzebujesz.

Dla kogo?

Wybierz tę opcję, jeśli:

  • planujesz schudnąć i odzyskać zdrowie – poza nadwagą cierpisz na dodatkową chorobę
  • Twoja nadwaga jest uporczywa i nie poddaje się standardowym dietom
  • chcesz poznać listę wskazanych i niewskazanych dla Ciebie produktów
  • poszukujesz odpowiedniego dla Ciebie rozkładu posiłków dla poprawy zdrowia
  • potrzebujesz pomocy i wsparcia, by konsekwentnie wdrażać zdrowe nawyki żywieniowe
  • nastawiasz się na długotrwałą współpracę.

Spersonalizuj swój pakiet

550,00 699,00 


Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/pwwaga/domains/przeciwwaga.pl/public_html/wp-content/themes/15zine/woocommerce/single-product/meta.php on line 19
SKU: brak. Kategoria:
Wyczyść

Dodatkowe informacje

Plan treningowy

Nie, Tak

Tygodniowy plan dietetyczny

Nie, Tak

Jak to wygląda?

1. WYBIERZ PLAN

Wybierz interesujący Cię pakiet i dokonaj zakupu.

2. ANKIETA I DZIENNIK ŻYWIENIOWY

W mailu otrzymasz ode mnie ankietę dotyczącą Twojego stanu zdrowia, nawyków żywieniowych i trybu życia. Dodatkowo poproszę Cię o uzupełnienie dziennika żywieniowego. Dzięki temu będę mogła poznać Ciebie i Twoje potrzeby.

3. ANALIZA ANKIETY I DZIENNIKA

Wnikliwie zapoznam się z otrzymanymi od Ciebie informacjami, co pozwoli mi dobrze przygotować się do naszej pierwszej konsultacji.

4. UMÓWIMY KONSULTACJĘ

W dogodnym dla Ciebie terminie spotkamy się na konsultacji on-line, po której, w zależności od Twoich preferencji, otrzymasz:

  1. Plan żywieniowy
  2. Szczegółowy jadłospis z listą zakupów
  3. Plan treningowy

5. WSPÓŁPRACUJEMY DALEJ

W przypadku dłuższej współpracy będę monitorować Twoje postępy, udzielać dodatkowych porad, motywować, zmieniać jadłospis.